Popüler Sorular

Libas mobil uygulamasında hediye gönderimi yapabilir miyim?

Libas.com.tr üzerinden hediye gönderimi yapabilirsiniz. Bunun için hediye göndermek istediğiniz ürün veya ürünleri sepetinize ekledikten sonraki “Gönderim” bölümünde "Hediye Paketi İstiyorum" seçeneğine tıklayarak şık bir hediye paketi ile ürünün istediğiniz bir adrese gönderilmesini sağlıyoruz.

Libas mobil uygulamasına tüm mobil cihazlardan erişebilir miyim?

Uygulamamız tüm IOS ve Android telefonları ile uyumlu çalışmaktadır.

App Store veya Google Play Store üzerinden uygulamamızı indirebilirsiniz. 

 

Satın almak istediğim ürün(ler) stokta yoksa siparişime ne oluyor?

Stoklarımız sınırlı olduğu için; alışveriş sepetinizi oluşturduktan sonra bilgilerinizi girip alışverişi tamamlamanızın ardından, siparişiniz bize ulaşıyor. Siparişinizin içerisindeki ürünlerin stok durumları kontrol edildikten sonra eğer bir stok problemi mevcut ise ürün tutarı anında kartınıza iadesi yapılıyor.

 

Satın almak istediğim ürün tükendi ise tekrar satışa çıkma ihtimali var mıdır?

Satın almak istediğiniz ürün kampanyalı bir ürünse tekrar satışa çıkma ihtimali son derece düşüktür. Ürün stoklarımızı sorgulamak için bizimle iletişime geçebilirsiniz. Stok miktarlarımız anlık olarak güncellenmektedir. Bu anlamda satın almak istediğiniz ürün tekrar satışa girebilir.

 

Libas Trendy Fashion Store'daki yenilik ve fırsatlardan nasıl haberdar olabilirim?

Libas mobil uygulamasına üye olurken bildireceğiniz e-posta adresinize belirli periyotlarla sitedeki yenilik ve fırsatlar konusunda bilgilendirme e-postası gönderilecektir.

 

Kampanya sebebiyle hediye çeki kazandım.Tüm ürünlerde kullanabilir miyim?

Kampanya sebebiyle hak edilen hediye çekleri başka kampanyalarla birleştirilemiyor ve sadece indirimsiz ürünlerde kullanılabiliyor.

 

Libas mobil uygulamasından satın aldığım bir ürünü değiştirebilir miyim?

Libas mobil uygulamasında yapmış olduğunuz alışverişlerinizde değişim işlemi bir defaya mahsus olmak üzere yapılır. Kullanılmamış, orijinal paketleriyle muhafaza edilmiş ve etiketi çıkarılmamış olması şartı ile değişim yapabilirsiniz. Değişim süresi ise sipariş tarihinden itibaren 15 gündür.

 

İzmir içine aynı gün gönderim hangi ilçeler için geçerlidir?

Aynı gün içerisinde gönderim yaptığımız ilçeler: Konak, Bornova, Narlıdere, Bayraklı, Buca, Gaziemir, Karşıyaka ve Balçova'dır.

 

Satın aldığım ürünler için kargo ücreti ödeyecek miyim?

Libas mobil uygulaması üzerinden satın aldığınız hiçbir ürün için kargo bedeli ödemeyeceksiniz.

 

Satın aldığım ürünler kaç gün içerisinde tarafıma ulaşır?

Libas mobil uygulaması üzerinden Pazartesi-Cuma saat 17:00'a kadar siparişi verilen ürünleriniz tarafımızdan aynı gün kargoya verilir. Adresinizin İzmir iline uzaklığına göre 1-3 iş günü içinde teslim edilir.

 

Satın aldığım bir ürünü iade etmek istiyorum ne yapmalıyım?

Satın almış olduğunuz ürünü; ürünün tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş ve kullanılmamış olması koşuluyla iade edebilirsiniz. İade edilen ürünlerin etiketlerinin ve logolarının zarar görmemiş olması gerekiyor. Ürünler ekibimiz tarafından kontrol edilerek zarar görmemiş olduğundan emin olunacaktır. Ürüne ait aksesuar(lar) varsa (kemer, toka gibi) iade edilmesi zorunludur.

Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş, kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış, kargo koli bandı ile bantlanmış ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Bu şekilde gelen ürünler teslim alındığı haliyle karşı taraf ödemeli olarak geri gönderilecektir.

Siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 15 gün içerisinde ürün(ler) ve fatura ile birlikte geri göndermelisiniz. Bu şartlara uymayan iadeler kabul edilmeyecek ve size karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir.

Herhangi başka bir sorunuz için libas@libas.com.tr ve 0232 422 4400’dan bilgi alabilirsiniz. İadelerde Yurtiçi Kargo ile gönderimler ücretsizdir, farklı kargo firmaları ile gönderilenlerin ücreti Libas.com.tr tarafından karşılanmayacaktır.

 İade kargonuz bize ulaştığında size e-posta ile bilgi verilecektir. İade ettiğiniz ürünlerin iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra kabul edilen iade taleplerine ait geri ödemeler 2-3 iş günü içerisinde bankaya iletilmektedir. Geri ödemeniz bankanız tarafından kredi kartınıza yapılır. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır.

 

 

İade Adresi:

1378 Sokak No:18 Alsancak/İzmir

İade işleminden ne kadar zaman sonra ödeme hesabıma yansıyor?

Kredi kartınıza yatırılan ödemenin banka hesabınıza yansıması ortalama 2-3 gün sürüyor. Ayrıca kredi kartıyla yapılan alışverişlerde geri ödenen tutarın bankaya devrinden sonraki süreç Libas’ın sorumluluğunda olmadığından yaşanabilecek olası gelişmeler tamamen banka işlem süreci ile ilgilidir. Bu tür sorunlarda herhangi bir müdahalede bulunma hakkımız ve imkanımız bulunmamaktadır.

 

Libas'tan gelen hediyemi değiştirebilir miyim?

Libas’tan size gelen hediye bir ürünü değiştirmek mi istiyorsunuz? Kullanılmamış ve tadilat yapılmamış ürünlerinizi Libas Alsancak mağazasından veya bizimle iletişime geçerek en geç 15 gün içerisinde "hediye değiştirme kartınızla" birlikte değiştirebilirsiniz.

Ürününüzü, fiyatı aynı olan her ürünle değiştirebilirsiniz.

Almak istediğiniz ürünün fiyatı, değiştireceğiniz üründen daha yüksekse, aradaki fiyat farkını nakit ya da kredi kartı ile ödeyebilirsiniz.

Yeni seçtiğiniz ürünün fiyatı ilk aldığınızdan daha düşükse, aradaki fark Libas’ta geçerli olan ve kimliğinizle birlikte kullanabileceğiniz "iade ürün fişi" ile size takdim edilir.

Hediye Değiştirmelerinde nakit iadesi yapılamaz.

TR
TR