Türkçe  English 

Popüler Sorular

Libas.com.tr üzerinden hediye gönderimi yapabilirmiyim?

Libas.com.tr üzerinden hediye gönderimi yapabilirsiniz. Bunun için hediye göndermek istediğiniz ürün veya ürünleri sepetinize ekledikten sonraki “Gönderim” bölümünde "Hediye Paketi İstiyorum" seçeneğine tıklayarak şık bir hediye paketi ile ürünün istediğiniz bir adrese gönderilmesini sağlıyoruz.

Libas.com.tr’ye mobil cihazlardan erişebilirmiyim?

Evet. Sitemize tüm mobil cihazlardan erişebilirsiniz.

Satın almak istediğim ürün(ler) stokta yoksa siparişime ne oluyor?

Stoklarımız sınırlı olduğu için; alışveriş sepetinizi oluşturdan sonra, bilgilerinizi girip alışverişi tamamlamanızın ardından, siparişiniz bize ulaşıyor. Siparişinizin içersindeki ürünlerin stok durumları kontrol edildikten sonra ancak tarafımızdan stok onaylanınca, tercih ettiğniz ödeme seceneği kullanılarak sipariş tutarı tahsil edilip siparişiniz tamamlanacaktır.

Satın almak istediğim ürün tükendi ise tekrar satışa çıkma ihtimali var mıdır?

Satın almak istediğiniz ürün kampanyalı bir ürünse tekrar satışa çıkma ihtimali son derece düşüktür. Bu tip ürünlerimizi sorgulamak için bizle iletişime geçebilirsiniz. Kampanya dahilinde olmayan ürünlerimiz belirli periyotlarla güncellenecektir. Bu anlamda satın almak istediğiniz ürün tekrar satışa girebilir.

Libas.com.tr’daki fırsatlardan nasıl haberdar olabilirim?

Libas.com.tr sitesine üye olurken bildireceğiniz e-mail adresine belirli periyotlarla sitedeki fırsatlar konusunda bilgilendirme e-maili gönderilebilecektir.

Kampanya sebebiyle hediye çeki kazandım.Tüm ürünlerde kullanabilirmiyim?

Kampanya Sebebiyle hak edilen hediye çekleri başka kampanyalarla birleştirilemiyor ve sadece indirimsiz ürünlerde kullanılabiliyor

Libas.com.tr’dan aldığım bir ürünü değiştirebilirmiyim?

Libas.com.tr üzerinden yapmış olduğunuz alışverişlerinizde değişim işlemi bir defaya mahsus olmak üzere yapılır. Kullanılmamış, orijinal paketleriyle muhafaza edilmiş ve etiketi üzerinde olması şartı ile.

İzmir içine aynı gün gönderim hangi ilçeler için geçerlidir?

Aynı gün içerisinde gönderim yaptığımız ilçeler: Konak, Bornova, Narlıdere, Bayraklı, Buca, Gaziemir, Karşıyaka, ve Balçova'dır.

Satın aldığım ürünler için kargo ücreti ödeyecek miyim?

Libas.com.tr üzerinden aldığınız hiçbir ürün için kargo bedeli ödemeyeceksiniz.

Satın aldığım ürünler kaç gün içerisinde tarafıma ulaşır?

Libas.com.tr üzerinden Pazartesi-Cuma saat 18:00'a kadar siparişi verilen ürünleriniz tarafımızdan aynı gün kargoya verilir.Adresinizin İzmir iline uzaklığına göre 1 - 3 işgünü arasında teslim edilir.

Satın aldığım bir ürünü iade etmek istiyorum ne yapmalıyım?

Satın almış olduğunuz ürünü; ürünün tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş ve kullanılmamış olması koşuluyla iade edebilirsiniz. İade edilen ürünlerin etiketlerinin, logolarının zarar görmemiş olması gerekiyor. Ürünler ekibimiz tarafından kontrol edilerek zarar görmemiş olduğundan emin olunacaktır. Ürüne ait aksesuar(lar) varsa (kemer, toka gibi) iade edilmesi zorunludur.

 

Siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 15 gün içerisinde ürün(ler) ve fatura ile birlikte geri göndermelisiniz. Bu şartlara uymayan iadeler kabul edilmeyecek ve size karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir.

 

Herhangi başka bir sorunuz için libas@libas.com.tr ve 0232 422 4400’dan bilgi alabilirsiniz. İadelerde Yurtiçi Kargo ile gönderimler ücretsizdir, diğer kargolar ile gönderilenlerin ücreti Libas.com.tr tarafından karşılanmayacaktır.

 

İade kargonuz bize ulaştığında size e-posta ile bilgi verilecek. İade ettiğiniz ürünlerin iade şartlarına uygunluğunu kontrol edildikten sonra kabul edilen iade taleplerine ait geri ödemeler iki iş günü içerisinde bankaya iletilmektedir. Geri ödemeniz bankanız tarafından kredi kartınıza yapılır. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır.

 

İade Adresi:
1378 Sokak No:18 Alsancak/İzmir

İade işleminden ne kadar zaman sonra ödeme hesabıma yansıyor?

Kredi kartınıza yatırılan ödemenin banka hesabınıza yansıması ortalama iki, üç hafta sürüyor. Ayrıca kredi kartıyla yapılan alışverişlerde geri ödenen tutarın bankaya devrinden sonraki süreç Libas’ın sorumluluğunda olmadığından yaşanabilecek olası gelişmeler tamamen banka işlem süreci ile ilgilidir. Bu tür sorunlarda herhangi bir müdahalede bulunma hakkımız ve imkanımız bulunmamaktadır.

Libas'tan gelen hediyemi değiştirebilirmiyim?

Libas’tan size gelen hediye bir ürünü değiştirmek mi istiyorsunuz? Kullanılmamış ve tadilat yapılmamış ürünlerinizi Libas Alsancak mağazasından veya bizimle iletişime geçerek en geç 15 gün içerisinde "hediye değiştirme kartınızla" birlikte değiştirebilirsiniz.

Ürününüzü, fiyatı aynı olan her ürünle değiştirebilirsiniz.

Almak istediğiniz ürünün fiyatı, değiştireceğinizden daha yüksekse, aradaki fiyat farkını nakit ya da kredi kartı ile ödeyebilirsiniz.

Yeni seçtiğiniz ürünün fiyatı ilk aldığınızdan daha düşükse, aradaki fark, Libas’ta geçerli olan ve kimliğinizle birlikte kullanabileceğiniz "iade ürün fişi" ile size takdim edilir.

Hediye Değiştirmelerinde nakit iadesi yapılamaz.

“Mağazadan Teslim Almak İstiyorum” Sistemi Nasıl Çalışır?

Satın alma sayfasında teslimat seçeneklerinden "Libas Alsancak" veya "Libas Bornova" seçeneklerini kullanarak siparişinizi mağazalarımızdan teslim alabilirsiniz.

  • Mağazaya gittiğimde ürünümü hangi noktadan teslim alabilirim?
    Ürününüzü, mağaza ana giriş kasamızdan teslim alabilirsiniz.
  • Siparişimi teslim alabilmem için ne ibraz etmeliyim?
    Sipariş numaranızı belirtmeniz ve kimlik ibraz etmeniz yeterli olacaktır.
  • Siparişimi başka birisini mağazaya yönlendirerek aldırabilir miyim?
    Evet, aldırabilirsiniz ancak mutlaka sizin kimliğinizin aslını ibraz etmek zorundadır.
  • Siparişimi ne kadar süre içinde gidip almak zorundayım?
    Sipariş etmiş olduğunuz ürünler 30 gün süreyle mağazalarımızda tutulur, sonrasında depoya geri gönderilir.
  • Siparişim mağazaya yanlış gönderilmişse ne yapabilirim?
    Faturanıza bakılarak yanlışlık tespit edildiği anda beden veya ürün değişikliği yapılabilir, İade Mal Fişi alabilirsiniz.
  • Ürünüm ne zaman mağazaya gidecek?
    Sipariş temin süresi, siparişiniz alındıktan sonra en geç 7 iş günü içerisinde mağazamıza teslim edilir.
  • Mağazanızdan teslim aldığım ürünü, mağazanızdan tadilat yaptırabilir miyim?
    Evet, yaptırabilirsiniz.
  • Siparişimin mağazaya teslim edilip, edilmediğini nasıl kontrol edebilirim?
    Siparişlerinizin durumunu Üyelik / Üyelik Bilgilerim / Siparişlerim kısmından kontrol edebilirsiniz. “Tamamlandı” olarak görmüş olduğunuz siparişlerinizin teslim durumunu 0232 422 4400 Libas Müşteri Hizmetleri hattından ya da ilgili mağazamızdan öğrenebilirsiniz.
x

Libas Aile Programı

Alışverişlerinizde puanlar kazanarak aileye siz de katılın ! Aile programımızın avantajlarından yararlanın.

Libas Puan Kazanım ve Paraya Çevirme Oranı

(Hoşgeldin Kart)

TL1,00 TL
1 PUAN
TL1,00 TL
100 PUAN

Kazanma Yolları

  • Tüm Alışverişlerinizde

Daha fazla bilgi al